HTML

Magyar Termék

Még fiatalabb egyetemista koromban, amikor megkérdezték, milyen autót szeretnék, azt mondtam: "nekem csak magyar gyártmányú autóm lesz." "Suzuki?"- kérdeztek vissza. "Nem, Audi TT Coupe."- válaszoltam. Ebben a válaszban persze a humor is benne volt, azonban az a törekvés, hogy lehetőségeim szerint olyan termékeket vásároljak, használjak, amely a szeretett hazámban lett megtervezve, készült el, illetve olyan cég szolgáltatásait vegyem igénybe, amelyek Magyarországi tulajdonnal, tulajdonhányaddal rendelkezzenek, vagy Magyarországon aktív munkaadók legyenek, egyre erősebb bennem. Ezt lehet hívni egészséges nacionalizmusnak,hazafiságnak, globalizáció- vagy szabadpiac-ellenességnek vagy akár sznobságnak, engem nem érdekel. A lényeg, hogy ha fogyasztó vagyok, akkor a fogyasztásom lehetőségeim szerint a saját hazám gazdasági és társadalmi fejlődését szolgálja.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A macskák viszkaszt vennének, én OTP részvényt.

2009.01.18. 03:12 CDRDJ6620

Hú, nehéz első blogbejegyzést írni. Nem is tudtam, miről írhatnék elsőre, de azután eszembe jutott. Arról írok, hogy tegnap olvastam egy bejegyzést, a portfolion.hu-n talán, vagy máshol? Igazából tökmindegy, de a lényege az, hogy az osztrákok hitelcélú tőkekihelyezése elérte az éves GDP-jük 70%-át a kelet-európai és balkáni régióban. Ez valami irdatlan nagy pénz, és azon gondolkodtam, hogy az országunkban is jelen lévő osztrák bankokban tartott pénzek (a cégek és a magánszemélyek pénzei is) mind az osztrák anyabankoknak fialnak, miközben mi fizetjük a kamatokat (nekik). Az OTP az egyetlen (részben) magyar tulajdonú cég, amelynek szolgálatatásait igénybe véve magyar emberek és családok anyagi biztonságáról is gondoskodunk. Persze sokan felszisszennek, hogy huhh, az OTP nem magyar, meg milyen magasak ott a költségek, meg milyen lassan szolgáltak ki, meg flegmák meg stb...

Na ez baromság. Az utóbbi 10 évben volt szerencsém megtapasztalni az alábbi bankok árait és szolgáltatásait: Erste, UniCredit, K&H és egyik sem volt jobb a deákné vásznánál.  Akkor pedig miért ne választanám az OTP Bank-ot, amelyik az én pénzügyi tranzakcióimat kezelje?

Hogy nem magyar bank? Na ezt aztán igazán könnyen tudom kontrázni: ha úgy gondjátok, hogy nem magyar bank, akkor menjetek, nyissatok egy értékpapírszámlát, legjobb egyenesen az OTP Bank egyik fiókjában megnyitni, utána bízzátok meg őket, hogy vegyenek a részetekre a megtakarított pénzetekből a BUX-on forgó OTP részvényeket: 1. mivel a válság miatt most nagyon olcsó, és ha szerencsétek van, akkor év végéig konszolidálódhat a bankok helyzete és jelentős értéknövekedést is elérhettek. 2. Mivel a részvények után osztalékot is kaphattok, jó esetben évente fial nektek egy jó kis összeget a cég (na jó, az akviziciók miatt 2008-ban nem volt osztalékfizetés, és a válság sem a legjobb osztalékfizető időszak, de kitudja). A cég eredményei azt mutatják, hogy a válság ellenére a bank megtalálja a helyét a térségben, és nyereségesen tud működni 2009-ben is (innentől kezdve már nemcsak Magyarországnak, hanem Ukrajnának és Ororszországnak is szurkolok, hogy ne omoljon össze a gazdaságuk, mily önzetlenné is tesz a banktulajdonosi státusz). 3. El is jutottunk odáig, hogy akkor milyen tulajdon is az OTP Bank? Hát magyar, mivel mostantól te is, ti is OTP részvények birtokosai vagytok, ami azt jelenti, hogy tulajdonrészetek van az OTP Bank NyRt-ben. Higyjétek el, jó érzés úgy bemenni a bankba, hogy tudod, hogy ha reklamálsz valami miatt nemcsak ügyfél, de tulajdonos is vagy :) és egyből nem is foglalkozol annyit azzal, hogy 15 percet kell várni, hiszen elfogultabb leszel a Bank iránt :) az én tulajdonom, mondod majd, igazai magyar tulajdon. Legyél büszke rá! Én az vagyok, vállalom. Kövezzetek meg, de én magyar vagyok, magyar bankot akarok!

Na ez jó ellentmondásos bejegyzés lett, nem baj. Ilyen vagyok.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar bank részvény otp

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartermek.blog.hu/api/trackback/id/tr72884707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása