HTML

Magyar Termék

Még fiatalabb egyetemista koromban, amikor megkérdezték, milyen autót szeretnék, azt mondtam: "nekem csak magyar gyártmányú autóm lesz." "Suzuki?"- kérdeztek vissza. "Nem, Audi TT Coupe."- válaszoltam. Ebben a válaszban persze a humor is benne volt, azonban az a törekvés, hogy lehetőségeim szerint olyan termékeket vásároljak, használjak, amely a szeretett hazámban lett megtervezve, készült el, illetve olyan cég szolgáltatásait vegyem igénybe, amelyek Magyarországi tulajdonnal, tulajdonhányaddal rendelkezzenek, vagy Magyarországon aktív munkaadók legyenek, egyre erősebb bennem. Ezt lehet hívni egészséges nacionalizmusnak,hazafiságnak, globalizáció- vagy szabadpiac-ellenességnek vagy akár sznobságnak, engem nem érdekel. A lényeg, hogy ha fogyasztó vagyok, akkor a fogyasztásom lehetőségeim szerint a saját hazám gazdasági és társadalmi fejlődését szolgálja.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Békési Portékák

2009.01.18. 22:25 CDRDJ6620

Nagyon nagy örömömre szolgál, hogy második bejegyzésemben egyből családi érdekkörömhöz közeli :) pozitív példát tudok népszerűsíteni. Amikor ma délben felkeltem, barátnőm megkérdezte, hogy mi az, ami miatt nem tudtam még tegnap éjjel aludni? Mondtam, hogy létrehoztam egy blogot. Kérdezé, miről? Mondtam, régi álmom a magyar termékek népszerűsítése, ezért a világ elé ki kell állnom, hogy a magyar emberek minél több magyar termékeket vegyenek. Erre azt mondja, hát ez tök jó, miért nem kezdem az unokatestvérem családjának net-boltjával, akik Békés megyében (szűk pátriárkánkban) az interneten népszerűsítik a helyi termelők termékeit, szolgáltatásait. Mondtam, hát azért, meg egy hülye ökör vagyok, és teljesen elfelejtettem, hogy nekem ilyen jófej családom van... basszus!

Szóval van ez a Békési Portékák, 100%-ban magyar tulajdonú net-shop (bolt), amelyben 100%-ban Békés megyében gyártott termékeket árulnak, postás-futáros kiszállítással, egyelőre csak Békés megyében, de remélem olyan jól fog nekik menni, hogy kibővítik mind a termékek földrajzi palettáit, mind pedig a kiszolgált földrajzi területek körét is, és a végén az EBAY-en a legnagyobb magyar kereskedés lesz, amely külföldre szállít.

Én pl. biztos kipróbálom a házi jellegű Csabai vastag kolbász rendelését Sopronba, mert meg tudok őrülni érte...de egyelőre még édesanyám kolbászcsomagját várom a tavalyi disznóvágásról...

Na szóval, mindenképpen látogassatok el a

www.bekesiportekak.hu

oldalra, és nézzetek körül. Azért néhány dolgot felsorolok, amiért mindenképpen érdemes betérni:

Csabai házi jellegű kolbász, Békési kökény pálinka, Körös kincse tejcsokoládés pörkölt mogyoró, Mezei szegfűgomba, Úrihímzéses garnitúra, Gömöri hímzéses gyerek ing és sapka, Copfos bevásárló kosár, Alföldi virágmintás téka... és sokan mások.

Bár a fiatal cég még első gyereklépésit járja a világgazdaság forgatagában, kívánok nekik sok sikert és a céljaik eléréséhez erőt, kitartást. Biztos vagyok benne, hogy ilyen jellegű üzlet elindítását nem feltétlenül az anyagi javak megszerzése motiválja, hanem a békési kistermelők, cégek és termékek segítése is. Legalábbis, ahogy a cégvezetést ismerem ;)

PS: ja, és hogy a kutyafülébe tudok képet beilleszteni egy bejegyzésbe?

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar termék békési portékák

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartermek.blog.hu/api/trackback/id/tr54886304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása